Monday 1 August 2011

demam pade 1st day puase...


sedey sangat-sangat..hari ni...berbuka sorang2...dah tu blh demam lak tu...mengalir air mata ni masa makan tadi..(tetiba je sayu....xrock la gini~ )..1st puase berbuka sorang...demam....adeeehhh....cube untuk sembunyikan kesedihan dengan gelak ketawa  dan kerja...kerja...kerja... 

hmmm....1 lgi...badan ni dah bg signal suh stop kerja...tp...i need money...i have to survive...sape nak bagi duit kalau tak kerja...:( aku nak sgt2 tolong orang yang aku sayang...tak mau susah kan sape-sape..tak pe if aku sorang2 susah...eerrr.....hari ni kerja pun tak bape focus...sorry wahai manager...sales hari ni sikit je...tak larat nak layan customer....1hari ni memang tak larat tp kene laratkan jugak..

to my dear..dont worry bout me...saya dah besar...insya allah saya mampu jaga diri sendiri dan handle demam ni...
k la nitee uolzzz...

No comments:

Post a Comment