Tuesday 16 August 2011

demam lagi...

hari ni dah 2hari demam....tp herannya...1st day semalam....teruk gak...tapi aku mampu kerja dan puase...tapi hari ni...tak boleh langsung....

dari duduk atas kerusi...sampai aku bersila atas lantai..duduk bawah meja...huu....staff-staff lain suruh aku bukak puase...masalahnye...sayang la...nak bukak..lagi 4 jam...(konon-konon wonder women la nii) sekali......dah ramai sangat risau....aku pun beli la air ni...sampai aku tersandar dan terlentang....kat dalam stor mase minum...sumpah tak larat...

tetiba...dalam 10 minit camtu...badan aku berpeluh-peluh....happy sangat-sangat....(^__^)...sebab dah ade tenaga....

tapi...nak balik kerja tadi...demam balik...adeehh.... :( 

nak beli kan pharmacy tu tak sempat...rushing...beli air badak biase je....huu...esok nak beli air tu lagi laa....harap-harap esok boleh puase penuh....:)...

No comments:

Post a Comment