Thursday 11 August 2011

ape~?!!!! dpt anak perempuan~!!! aku ceraikan kau~!!

mengarut je kan statement kat atas tu...tapi tulah hakikat nye...ade staff aku ni....die cerita kisah keluarga die kat aku dengan sorang lagi ni...mula-mula cakap pasal kawin..die dah tunang...kitorang tanye la bila nak kawin...die tiba-tiba bukak cite....

die : aku nak kawin...tapi ayah aku tak nak nikahkan...

kami : sebab??

die : sebab.parents aku dah bercerai...ayah aku kawin 5...dia xsuka anak perempuan...

kami : (terdiam...)

die : 2-nd sampai bini ke 4 semua dapat anak perempuan...so semua die ceraikan...then...die kawin lagi...yg  ke -5 ni...dapat 2 anak lelaki...die memang ade ramai perempuan...nak wat macam mane..

kami : ko pernah jumpa tak ayah ko dengan adik-beradik lain?

die : tak....ayah bercerai dengan mak masa umur aku 2 tahun kalau tak silap...tapi mak ade je cerita pasal die...bini-bini baru dia...and adik-beradik aku yang lain...

kami : sorry la...tapi apasal ayah ko macam tu? die ingat ni zaman FIRAUN kaa??

die : entaahh....aku dah biase dah membesar tanpa ayah....tak kisah pun kalau die tak ada...raya pun dia xpernah datang....call pun tak...bia la diaa...

* ape daaaa......zaman sekarang dah pelik-pelik....bersyukur la dapat anak....hairan....jadikan cerita ini sebagai ikhtibar...

No comments:

Post a Comment