Friday 10 June 2011

membabi dan membodohkan ibu?????

astaghfirullah hal azzimmm~... tu je yang mampu aku cakap bile dgr seorang anak yang xde perasaan pangil IBU die "HOI...KAU.....BABI....BODOH..." yg si ibu hanya diam + nangis....ape bnde ni....aku xfhm tol laa....dah la maki-maki mak die depan orang ramai...pastu siap ugut nk bunuh...sepak...n sebagainya...
ape nk jadi dengan DAJJAL tu...haa...mmg sesuai la aku panggil die DAJJAL..kurang ajar dan DAJJAL la senang cite...
lagi sakit hati....si ibu ni bila dinasihatkan..die boleh kata ape..
Ibu : korang xfhm...anak akak ni ade masalah...
belum jadi ibu : akak...die dah mmbabi2kan akk..ktrang pandang ni pun rs mcm nk sepak terajang die kak...dah la 24jam mintak duit..xdapat duit...die maki2 akak...ktrang dengar la kak.
Ibu : akak sanyang anak akak...( nangis2)..

sayang anak macam tu ke...?

tadi..mase nk balik...akak tu turun sama2 dgn ktrang..mlm ni blk lewat sikit..so akak tu turun anak tangga ke parking kereta...ktrang gi arah lain...
sekali...

WOIII~!!!!! KO INGAT AKU NI SAPE HAH~!!! NAK TUNGGU KAU LAME SANGAT..!!!

macam tahu je sape yang kene maki tu.
adeeehhh....mcm ne nk tlong akak niiiii..... -___-
aku ng mmber aku dah terdiam...

No comments:

Post a Comment