Wednesday 15 June 2011

man with actions...

malam ni aku sangat happy dengan cara die layan aku...walaupun die tak sehat n tengkuk bengkak akibat mandi air terjun dgn kawan2 lelaki die..tu la...mandi ganas sangat...die xpernah cakap I LOVE U...I MISS U..I NEED U...tp action2 die...memang nampak LOVE...MISSED...NEED..tp lumrah perempuan mesti nak dengar sweet2 thing kan..tp tu la yang aku susah sangat nk dapat dengar dari die...haaiiihhh...

die  : kite simpan lah sweet words tu time kite dah jadi husband n wife..lagi bermakna...kan...=)
aku : tapi saya nak gak dengar sekali sekala...
die  : xperlu kata-kata.action pun dah ckup...(die pandang je muka aku)

so sini aku nk kongsi sikit lelaki yang jenis bukan tabur ayat-ayat manis tp perbuatan die tu memberi 1001 makna...jom bace...

1. sakit...demam..tp sanggup datang jauh2 n thn sakit semata-mata nk tmn kite makan...n ajak 
    keluar..
    (mknenya die nk kite ade sntiasa tuk die n die akan buat bnde yg same tuk kite..die nk tgk kite.rindu 
    la tu)

2. xboleh tgk ade lelaki lain dtg dekat ng kite...cepat2..die msg n suh kite pndang hp bkn laki tu..
    (mane blh~!! klu kite dah jadi hak die...no entry for laki lain...jeles laa tuu..)

3. kite org t'akhir die akan cari jika sume masalah xsettle2..sbb die SAVE THE BEST FOR THE   
    LAST..
    (die nk cari penyelesaian sndiri dulu...sbb xnk kite serabut..die sayangkan kite...tp last2 die cari 
     jugak sbb die nk kongsi same2 ng kite..)

4. die xnk kluar...kol pn jarang...sume bende xkene...sbb...
    (die xcukup cash...die xnak kite susah dgn die...die nk bg mcm2 kt kite tp keadaan xmengizinkan...so
    dia akan down dan cari sebanyak duit tuk kite..sbb die nk lengkapkan ape kite xade wpun kite 
    xmintak.)

5. nk gi mana2 buat ape...kene inform awal2..plg lwt a day b4..ibarat anta proposal laa...gituuu
    (die nk tahu ape kite buat..klu nk bbelanje..die akan spare duit...klu nk jnjalan..die akan
    hantarkan....sayang punye pasal...mesti la take care abis2..)

6. bile kite gi jauh dari die...blm kua umah lagi die akan tanye " bl nk balik sini?"
    (die rindu kalau kite jauh2...die nk kite ade dekat ng die je...)

7. die xakan hadiahkan bnde2 mewah...die akan bg bnde yg kite xjangka..n die wat xtahu je bl kite 
    ckp nak tu ini..
    (die nk kite tahu yang die cintakan kite dan nk susah senang same2..die akan pk jln tuk dptkan 1 item
    tuk kite simpan n pakai...xkire la bnde ap pun..mcam bra ke..(hahaha..asal? xcaye??)

*p/s : ni sume berdasarkan pengalaman aku...korang ade bende lain nk share?? jom la share...huhuuu...

No comments:

Post a Comment