Saturday 11 June 2011

gegirl yang mengarut..

entah hape-hape la minah zaman sekarang....yang mudah touching tu 1 hal...yang cmburu BUTA 1hal...yang kuat beleter 1hal...tapi yang aku nk cerita ni YANG CEMBURU BUTA...( cocok mata jadi kasim selamat kang baru tahu~!) 

al-kisah die cmni....aku keje sebagai sales assistant di butik pakaian EASTWEAR.. kedai tu semua nya baju-baju perempuan..dan staff2 die semua perempuan...ade 1 gegirl ni masuk n main petik je bju2 yang dia nak... aku budget dlm hati..." mesti kaya perempuan ni...pilih tanpa test or tengok harga..."

then pilih punyer pilih....time nk byr tu die ckp cmni " alaa....xckup rm100..nk genapkan jugak..jap"... aku pun tersenyum lebar la menanti cllosing SALES aku malam ni..then...tgh pilih2 die kol orang...bf die la kot...then..ade satu lelaki masuk dalam kedai n datang kt die...die bisik2 kt lelaki tu pasal baju...laki tu layan je la..buah hati katakan...(bf aku pun xpernah layan aku camtu....xpernah gi beli baju ng die pun..huhu....sedey plk...)

kali ni aku bawak baju2 ke counter...kt kaunter...bf die dtg kt aku nk tnya 
" awak...berapa baju die amik?
aku jwp "4baju...2tights...1dress biase...1 cardigan..."
laki ( muke terkejut) 
"oo...berapa semua ni? tp jgn punch dulu..nk tahu je"..
aku pun kira...then gtau harga die rm89.50...
"hah~!! ape yang mahal sangat?"
aku pun jwp " sume new arrival kecuali cardigan..."
tiba2 laki ni terkejut n jerit cam sawan pun ade kt gegirl tu.. " woooiii~! dah2~! aku suh pilih 2 bju je~!! ni dah 4~!! cukup2~!!"

gegirl ni dtg hentak2 kaki smbil ckp " u kata blh amik manyak2.." muke mencebek..
laki tu wat xtahu n tnye aku harga smbil hulur duit...
tiba2..gegril tu "ooo,...u ngurat2 cashier ni depan i ea...gatal eaa..." sambil cubit2 laki tu...
laki tu lak " isshhh mn ade...i tgh nk bayar ni..sabar laa..."

so...aku bg balance n senyum la kt gegirl loghat kek wat tu...die boleh jeling aku sambil kepit tgn laki die...

adeeehhhh~!! dey tambi~!!! ko simpan bf ko dalam laci laaaa~!!!

No comments:

Post a Comment