Wednesday 5 October 2011

MIMPI YANG STRESS

haiiihhh....
mimpi ape la aku malam tadi....siyes aku stress gila time tdo....tergnggu mood aku kejap..
aku mimpi..family aku nk jodohkan aku dengan sepupu aku sendiri...sebab diorang takot aku ni tak ada jodoh dengan siapa-siapa...mula-mula pihak lelaki datang umah aku..nk berbincang...aku memang xsuke gila dengan laki tu...muka dia aku nampak...tapi aku tak kenal pun.. (sepupu jarak jauh la kot)...
laki tu pun sebenarnye tak suka aku..ahahaha....dalam mimpi tu aku pakai comot-comot je kat rumah...tp..tiba2 lak...family belah laki tu mintak gi shopping sama-sama..so aku gi la...bawak mami..then...tiba-tiba muka laki tu berubah tgk aku bersiap-siap..die pandang aku...aku plak jeling n jelir lidah kat dia... (macam drama la plk)..
tengah shopping...tiba-tiba ujan ebat n banjir kilat..

*sampai tu je la mimpi aku...
soo ade 2in1...tunang+banjir kilat...


ni ade tfsir mimpi sedikit yang aku nak kongsi : 

Bermimpi melihat air mengalir.
Akan mendapatkan berita yang mengejutkan.
Bermimpi melihat banjir.
Akan mendapatkan rezeki yang tak terduga.

bermimpi melihat hantu : panjang umur.... 

No comments:

Post a Comment