Tuesday 19 July 2011

sekali lagi

kes 1: hp..
bukan nak cite pasal movie SEKALI LAGI...tapi nak cite...keypad hp aku tercobot sekali lagi...dan hang sekali lagi..dan ta boleh message sekali lagi..dan SEKALI LAGI aku macam nak kene usya hp baru dan untuk SEKALI LAGI yg ke berapa kali...aku kene keluar duit untuk membeli hp baru...SEKALI LAGI aku kene move kan picture2 dalam hp ni ke laptop sebelum hp tu xbernyawa dan tak boleh function lagi...
SEKALI LAGI...aku pening kepala macam mane nak save duit kalau selalu keluar duit je nii...

kes 2 : cermin mata..
adeeehhh...siapa la yang kejam sangat p terpijak cermin mata aku yang dah tersedia 60% patah tu....dah 3tahun lebih aku jaga cermin mata aku yang 60% patah sebab dipijak oleh ex aku yang xperasan cermin mata tu kat bwh sofa.(tu la.lain kali duduk diam-diam ta boleh ke???) kali ni..SEKALI LAGI cermin mata aku dipijak..dan tade siapa mengaku...tape...aku redha je...cume SEKALI LAGI aku pening...kenapa semua masalah datang serentak....

SEKALI LAGI...Aku tak tahu nak buat ape...
xtau...
sekali lagi aku geram sangat-sangat


ooo...lupe kes ke 3 :

jejaka aku ni...untuk ke beribu kali...SEKALI LAGI...die cancelkan date sebab kerja...adeehhh..booking la sebulan awal...ending je halangan aje..SEKALI LAGI aku kene macam ni untuk ke berapa kali...semuanya SEKALI LAGI LAH ...senang cite...

No comments:

Post a Comment