Saturday 23 July 2011

sedetik lebih dengan hati

adeeehhh..dah tulis dah tadi tpi lupe nk save....kene la taip balik....2nd mind ni lain cikit cerit die..hehehe...

takdelah...hari ni aku nak cite pasal hati yang terdetik..actually...hati aku ni mudah terdetik untuk sesuatu yang bakal muncul dan terjadi pada masa akan datang...tapi..yang tak bestnye..kenapa hati ni selalu terdetik untuk sesuatu yang tak bape nak best... (-__-)" tau la maksud nama sendiri "MENGKEHENDAKI"...so ape yang aku terdetik dan nak..mesti aku akan dapatkan...hmmm....

meh la aku cite ape yang berlaku hari ni...

1. sales...aku terdetik sales hari ni mesti rm400++ je..padahal aku sendiri tak tahu orang rami ke tidak..selalu nye sales ujung minggu boleh cecah rm700++..tapi aku terdetik rm400++ jadi mase closing memang dapat rm400++ je...hukhukhuk...aku terdiam jap..tapi nak wt cmne...

2. pengkid...pengkid...pengkid...ade pengkid ni keje kat kedai kast depan kiosk aku...kecik je budak nye...muke stok muke perempuan...tapi..cakap lucah bagai...nak je tampo laju-laju n sound die " ko tu perempuan...sedar la sikit ~!" tapi kang..jadi gado...pengkid kalau marah dan mengamuk..kaum lelaki pun kalah...die dari pagi duk usya-usya aku atas bawah...aku ignore je...sebab aku pikir...standard la orang pandang...then...tiba-tiba die datang kiosk...cam ajak aku flirting..aku gelak je...ingat die gurau..then..mase closing...die tiba-tiba volunter nak tolong aku kemas-kemas...aku biar je la.( tade udang di sebalik mee kan? ) takot woo...aku STRAIGHT ok ye pengkid. 

haiiihhh iradah.iradah. cube la detik benda yang elok sikit. (-___-)"

No comments:

Post a Comment