Thursday 7 June 2012

marah dalam tidur




al-kisah..... 

roomate aku ni tebiat taw!! suka buat suprise..huuuuuu~ pagi-pagi da merapu tah ape-ape.yang kene nye aku..tapi aku layankan aje lah..hahaha....

situasi 1 : pukul 3.30pagi

tiba-tiba ......

die : MANE NAK MUAT BEG TU..BEG TU KECIK..AMIK BEG NI..BESAR HAA..( siap bersila smbil pegang luggage bag)
aku: (garu kepala.minah ni ok ke x? huu~ wat seram di pagi harii..)
die: (terus tido tanpa perasaan)..


situasi 2: pukul 4.3pagi.. <-- aku ingt sebab ak tgk jam..hahaha...

aku tersepak kaki die rasenye...aku tersepak slow je..sekali..

die: OOIII~ INGAT NI MAIN BOLA SEPAK KE! NAK MAIN BOLA SEPAK GI PADANG LA.
aku : ehh~ sorry2x babe..tak sengaja...ko ok??
die : (tutup mata n menyeliat)
aku : ooiiitt..gilaa..ko kenapa...??
die : (ttiba terjaga) huh?? apee...aku tengah tdo nii.kenapa??
aku : ( sah~! marah dalam tdo..tah sapa tah die marah..sampai terbawak-bawak..yang kene nye aku.)

No comments:

Post a Comment