Friday 18 May 2012



motif sangat kan aku tetiba sukeee sangat lagu nii..hahahaha...damn..but..tahhh...aku tetiba je sukee :)
tadi lepak-lepak dengan member sepejabat..KPL...syahirah nama dia...legaaa rasanya da dapat luahkan isi hati yang terpendam nii..hahahahaha

ok..lepasni nk rajin-rajin luah kt blog laa... :)) sebab :
1. aku da tukar URL.
2. aku da tak percaya pada TWITTER dan FB...
3. aku tak mau cita pada SOCIAL NETWORK lagi... <--- tak mendatangkan apa-apa. serius.

nanti aku update lagi yee...banyak laa pulak keje...eh~! lupa nk gitau..aku sekarang praktikal kat TOURISM MALAYSIA PUTRAJAYA. yeay~! aku da dapat da tempat yang aku nakk.. 
cuma..lepasniii aku nk dapatkan kerjaya ..kukuhkan kewangan dan NAK ADA FAMILY AKU..ye.maknenye KAHWIN laa...hahaha...
ok-ok.nanti sambung lagi na..na..na.. <-- terikut-ikut budak-budak utara la ni habaq "na..na..naa"...


No comments:

Post a Comment