Sunday 20 May 2012

K.E.N.D.U.R.I

pernah terlintas tak korang akan balik kampung menaiki bas sedangkan boleh naik kereta bersama-sama family? huhu..aku dengan adik yang last ni kami kena balik naik bas sebab...masing-masing ade urusan..aku praktikal..adik aku ade kelas...

adik aku sekarang belajar kt MAS academy. so die balik kul 5..aku pulak praktikal..balik kul 5 jugak..die duduk kelana jaya..aku putrajaya..yeay2...2-2 hujung "ya"..haha..

so dipendekkan cerita..aku belilah tiket kul 12 tgh mlm.. sonang... aku gerak ke TBS (Terminal Bas Bersepadu Selatan..) member aku tolong hantarkan..thankss beb :)

sampai-sampai sane..adik aku ni tak sampai lagii..so aku lepak-lepak.. :D  dalam kul 9 tu...adik aku sampai..then kitorang makan..die nii 1 spesis manje..makan pun kene berteman...tp die kte die da biasekan diri makan sorang-sorang..hah~! bagus la der..aku ni da macam awek ko pulak haa..duk teman-teman bagai..

so..kul 12 naik bas...aku mampu tdo 2jam jee..huuuu..tekanan.sampai kul 4.50 pagi... huahuahua..awwwaaaall pagiii sangattt.tapi apakan daya...
sampai-sampai sane..rupa-rupanya da ramai da..ada dalam 8 keluarga..belah ayah aku ni memang kalau kenduri...huuuiii~ penuh 1 umah..nak tido pon kene booked tempat..kalau x.alamatnyee tidur celah-celah lautan manusia laa.haha..

yang seronok balik kampung belah ayah aku nii..ramai makcik-makcik aku...semua terer masak..sampai sudahnya aku xtahu nak buat apee...hahahaha.. kalau di tnya adik sedara dan anak buah?? huuuiii~ jangan la tanya..mana nak ingatt dowhh.hahaha... <---- tah ape-ape je perangai.. hahaha

dan..YANG PALING BEST..mak aku ade bawak kawan die..die DR.ROHAYA.. die ni perubatan islam..unik nye die..die boleh baca orang..dan...die dah bace akuu..kesemuaaa nya BETUL..hahaha... anyway..tq Dr. u read me well.bagus gak.at least aku boleh ubah perangai aku..hahaha..apa yang die bace aku?? biarlah rahsiaa.. :)


No comments:

Post a Comment