Monday 14 March 2011

TERLAJAK PERAHU BOLEH UNDUR...TERLAJAK KATA?....

Hmm....ni lah susahnya kalau selalu salah faham dengan pasangan...die ckp A kite faham B..mcm mane nii... seelok-2loknya kite dengar la penjelasan yang die nk bagitahu supaya salah faham tu boleh dileraikan dan tidak disalah ertikan...
begitu la yang berlaku kepada aku mlm semalam...
" saya mintak maaf sbb wat awak mcm tu..." tu je perkataan yang mampu aku ucapkan kpd si dia..
and ofcourse la...xkan la die nk diam cmtu je...kne la dgr ceramah free selama 2jam...(^_^)...
jika itu salah dariku...aku sedia mendengar bebelan dari sesiapa pun...haha..skema x ayat??
1pengajaran yang aku belajar semalam....jangan mudah melatah...matang bila nk buat sesuatu tundakan tu...jgn ikut sedap rase...

bak kate pepatah....
terlajak perahu boleh undur...terlajak kata..pandai-pandai lah setel yeee....(^_^)v...
sorry my dear...

No comments:

Post a Comment