Tuesday 8 March 2011

aku adalah aku..

aku xsecantik mcm org lain...aku xbersuara merdu...dan mmpunyai raut wajah yg cantik dan...
aku ad byk kekurangan...terasa rendah diri bila diri ni tanpa disedari dibezakan dgn org lain...
xtau la knp aku rase cmtu..
"kulit die cantik".."merdu nye suara die".."soft nye die"..."sedap suara die"..."lemah lmbut nye die"...

sikit pn aku xcemburu...aku akui...aku xde tu sume..aku sllu pesan kt diri sndri.."bersyukur laa"..
tu je aku mampu pujuk diri ni..
bia la d mata kasar org aku ni nmpk truk dan xde ciri2 sperti di atas..

kdg2 ak persoalkan knp tu sume xde kt aku...entah la...aku sedar aku sape...

aku ade sgt byk kekurangan...aku xsesempurna org...aku xde harta..rupa..
aku sgt simple dan xde yg menarik pn tntg aku...

emm...

No comments:

Post a Comment